Loading

Iepērkam

Gribi pārdot bojāto ātrumkārbu?

Iepērkam bojātas automātiskās ātrumkārbas GETRAG 6DCT450 / 6DCT470 POWERSHIFT, kas ir pilnā komplektācijā un kam nav izņemtas oriģinālās daļas

Jo ilgāk jūs brauciet pēc problēmu parādīšanās automātiskās pārnesumkārbas sistēmā, jo sarežģītāks un dārgāks remonts tai būs nepieciešams.

Automātiskā ātrumkārba GETRAG 6DCT450 /451 POWERSHIFT

Neskatoties uz to, ka Powershift transmisija pēc būtības ir automātiska, tā ir mehāniska robotizēta pārnesumkārba. Šai ātrumkārbai ir dažas mehāniskās īpašības. Izvades vārpstas ir izvietotas tā, lai viena būtu atbildīga par vienmērīgu transmisiju, bet otra – par nepāra un atpakaļgaitas pārnesumu, savukārt katram ir sava piedziņas vārpsta. Ievades vārpstu uzbūve ir diezgan interesanta – viena rotē otrā iekšpusē. Ārējais vārpsts ir atbildīgs par otro, ceturto un sesto pārnesumu un iekšējā – pirmo, trešo, piekto un atpakaļgaitu.

Powershift automātisko ātrumkārbu  galvenā iezīme ir divu sajūgu sistēma, ko kontrolē elektrohidrauliskais agregāts: mechatronics. Berzes diski ir iegremdēti eļļā, tādēļ šo konstrukciju parasti sauc par “mitro sajūgu”.

Sajūga uzbūve ir tāda, ka tad, kad tā viena daļa ir ieslēgta, otra ir izslēgtā stāvoklī. Kamēr automašīna uzņem ātrumu pirmajā pārnesumā, otrais ātrums ir gatavā stāvoklī, lai ieslēgtos. Tiklīdz otrais pārnesuma ātrums ir ieslēgts, trešais pārnesums nonāk gatavībā lai ieslēgtos utt. Šāds dizaina risinājums ļauj samazināt jaudas zudumus un nodrošina vienmērīgu paātrinājumu, neradot sitienus pārslēdzot pārnesumus.

Pēc konstrukcijas un jaudas pārneses ātrumkārba ir tuvu labi zināmai VAG DSG7 ātrumkārbai.