Loading

Automātisko ātrumkārbu diagnostika

Automātisko ātrumkārbu diagnostika:

  • automātiskās ātrumkārbas diagnostika – kļūdu nolasīšana, tulkošana
  • ātrumkābu adaptācija
  • programmatūras atjaunošana un nomaiņa uz jaunāku versiju

 

Veicot Powershift automātiskās ātrumkārbas diagnostiku, ir nepieciešams īpaši pielāgots aprīkojums, ar kuru var noteikt ātrumkārbas darbības traucējumus, nolasīt kļūdas un veikt ārtrumkārbas programmatūras atjaunošanu. Powershift automātiskajām ātrumkārbām veicam adaptāciju un programmatūras atjaunošanu. Programmatūras atjaunošana var uzlabot ātrumkārbas darbu un kalpošanas laiku, jo automašīnu ražotāji atjauno ātrumkārbas vadības programmas novēršot problēmas, kas ir novērotas iepriekšējās programmatūras versijās. Programmēšanu veicam Ford, Volvo, un Dodge, Mitsubishi automašīnām, kas ir aprīkotas ar Powershift automātisko ātrumkārbu.

Jo ilgāk jūs brauciet pēc problēmu parādīšanās automātiskās pārnesumkārbas sistēmā, jo sarežģītāks un dārgāks remonts tai būs nepieciešams.

powershift

Automātiskā ātrumkārba GETRAG 6DCT450 /451 POWERSHIFT

Neskatoties uz to, ka Powershift transmisija pēc būtības ir automātiska, tā ir mehāniska robotizēta pārnesumkārba. Šai ātrumkārbai ir dažas mehāniskās īpašības. Izvades vārpstas ir izvietotas tā, lai viena būtu atbildīga par vienmērīgu transmisiju, bet otra – par nepāra un atpakaļgaitas pārnesumu, savukārt katram ir sava piedziņas vārpsta. Ievades vārpstu uzbūve ir diezgan interesanta – viena rotē otrā iekšpusē. Ārējais vārpsts ir atbildīgs par otro, ceturto un sesto pārnesumu un iekšējā – pirmo, trešo, piekto un atpakaļgaitu.

Powershift automātisko ātrumkārbu  galvenā iezīme ir divu sajūgu sistēma, ko kontrolē elektrohidrauliskais agregāts: mechatronics. Berzes diski ir iegremdēti eļļā, tādēļ šo konstrukciju parasti sauc par “mitro sajūgu”.

Sajūga uzbūve ir tāda, ka tad, kad tā viena daļa ir ieslēgta, otra ir izslēgtā stāvoklī. Kamēr automašīna uzņem ātrumu pirmajā pārnesumā, otrais ātrums ir gatavā stāvoklī, lai ieslēgtos. Tiklīdz otrais pārnesuma ātrums ir ieslēgts, trešais pārnesums nonāk gatavībā lai ieslēgtos utt. Šāds dizaina risinājums ļauj samazināt jaudas zudumus un nodrošina vienmērīgu paātrinājumu, neradot sitienus pārslēdzot pārnesumus.

Pēc konstrukcijas un jaudas pārneses ātrumkārba ir tuvu labi zināmai VAG DSG7 ātrumkārbai.